پرداخت اینترنتی پی پال Paypal

پی پال چیست؟

پی پل یا پی پال (Paypal) یک سرویس مالی برای انتقال وجه الکترونیکی و خریدهای آنلاین است. پی پل به مردم جهان این امکان را میدهد تا بدون رویت کارت اعتباری یا مشخصات بانکی یکدیگر نسبت به ارسال پول اقدام نمایند.

پرداخت Paypal

پرداخت با پی پال

از طریق اکانت پی پال وریفای شده امکان پرداخت های ارزی از جمله : خرید کالا از خارج ، خرید سرور و لایسنس نرم افزار، پرداخت هزینه های چاپ مقاله و شرکت در کنفرانس‌ها بین المللی، کسب درآمد ارزی از سایتهای خارجی، ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی و سایر خدمات پرداخت و انتقال پول برای اقوام و دوستان را با سرعت و امنیت به انجام برسانید. جهت استفاده از حساب پی پال حتما باید با قوانین آن آشنایی لازم را داشته باشید. برای پرداخت با پی پال می توانید از خدمات ما استفاده نمائید.

پی پال

پرداخت Paypal

پرداخت با پی پال یکی از خدمات مجموعه ما می باشد. به این صورت که اگر شما فاکتوری جهت پرداخت دارید و یا سایت مد نظرتان جهت پرداخت وجه درگاه پی پال داشته باشد. مشخصات مورد نیاز را در فرم پرداخت paypal پر میکنید تا پرداخت شما در اسرع وقت انجام شود. در تمام موارد مربوط به پی پال توجه به این نکته ضروری است که هیچ نام و نشانی از ایران در پرداخت های شما نباید وجود داشته باشد. زیرا در این صورت پرداخت شما انجام نخواهد شد و در صورت وجود اطلاعاتی از ایران اکانت پی پل لیمیت می شود.

روش ثبت درخواست پرداخت پی پال در آوا سرور

برای انجام پرداخت پی پال خود در پنل خود در آوا سرور تیکت زده و مبلغ و سایت مذکور را اعلام می کنید تا برای شما صورت حساب ایجاد و پرداخت نمایید سپس نسبت به پرداخت شما کمتر از 3 ساعت اقدام خواهد شد .

برای ثبت درخواست پرداخت پی پال اینجا کلیک کنید .

5/5 - (4 امتیاز)